3 maanden voorbij! - Reisverslag uit Malta, Malta van Charlotte Paulus - WaarBenJij.nu 3 maanden voorbij! - Reisverslag uit Malta, Malta van Charlotte Paulus - WaarBenJij.nu

3 maanden voorbij!

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

27 November 2013 | Malta, Malta

Bongu!

Het is alweer een maand geleden dat ik mijn laatste reisverslag heb geschreven en inmiddels zit ik alweer 3 maanden op Malta en op 21 december kom ik naar huis voor kerst en oud en nieuw en dat is al over 3 weken. Ik kan echt niet wachten!

Gisteren is Anne helaas vertrokken naar Nederland en is het een stuk saaier thuis... Echt superjammer dat ze weg is, maar we hebben een onwijs leuke tijd gehad en ook ik had me geen betere en gezelligere penthouse-roommate kunnen wensen!

In de afgelopen maand is er niet heel veel gebeurd en dit wordt dan ook een kort reisverslagje. Het belangrijkste is dus dat Anne is vertrokken naar Nederland, maar voordat ze weg ging hebben we nog allemaal leuke dingen gedaan. We hebben een “to-do lijstje” gemaakt en deze hebben we precies in de laatste twee weken kunnen afwerken.

We zijn nog een keer naar ons stamrestaurant Tre Angeli geweest, we zijn wezen shoppen, we zijn wezen stappen, we hebben nog wat extra (kerst)karaoke-avondjes gehouden en we zijn naar de “visjes” geweest. We hadden al in de eerste week gezien dat je in een winkeltje in Sliema met je voeten in een bak water kon. Hier zwommen de welbekende “hapvisjes” in en dat zou dan een hele ervaring zijn. Na 5 minuten waren we er echter wel al klaar mee en hebben we onze tijd, een kwartier, uitgezeten. Toch was het leuk om een keer meegemaakt te hebben. Het enige wat nog op ons lijstje stond was dat we de buurtkat “Malti” zouden op zoeken, maar dit is er jammergenoeg niet meer van gekomen, hè Anne, haha.

We hebben trouwens hier op Malta onze schoen mogen zetten van de Sint en er zat zelfs de volgende ochtend een cadeautje in. We hadden die avond dan ook een aantal sinterklaas liedjes gezongen, dus ik denk dat dat zeker heeft geholpen. Diezelfde dag zijn we ook naar de kerstwinkel gegaan en hebben we één zielig, maar een hartstikke vrolijk rood slingertje gekocht en in huis opgehangen. De kerstsfeer was meteen aanwezig en de kerstliedjes zorgden voor nog meer christmas-spirit.

Over iets meer dan een week komt Annemieke 3 dagen langs en gaan we gezellig op stap en leuke dingen doen. Ben blij dat het dan weer even gezellig in huis is, haha. In januari komen Sharon en Thomas ook nog langs. Ze komen precies met mijn verjaardag en dan heb ik dus toch een leuke 21ste verjaardag!

Liefs, Charlotte

  • 27 November 2013 - 17:39

    Ynke:

    Hoi Charlotte, maak er nog een leuke tijd va, , we zien elkaar al gauw weer!

  • 29 November 2013 - 09:13

    Charlotte:

    Heb er ook wel weer zin in als jij straks weer lekker boven woont meis! Wat is de datum
    Precies dat je komt? Woehoee! Veel plezier nog daar xx

  • 29 November 2013 - 09:15

    Madeleine:

    Haha dat was een berichtje van mij! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Charlotte

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 7876

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 26 Januari 2014

MALTA

Landen bezocht: