Chill-weekend gehad en nu aftellen! - Reisverslag uit Malta, Malta van Charlotte Paulus - WaarBenJij.nu Chill-weekend gehad en nu aftellen! - Reisverslag uit Malta, Malta van Charlotte Paulus - WaarBenJij.nu

Chill-weekend gehad en nu aftellen!

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

10 December 2013 | Malta, Malta

Bongu!

Afgelopen weekend is Annemieke langs geweest op Malta en ik ben haar zaterdag gaan ophalen van het “Ajruport”. Annemieke kwam om half 2 ’s middags aan, dus ik ben vroeg opgestaan en heb het huis nog even snel opgeruimd voordat ik om half 1 naar het vliegveld vertrok. Toen Annemieke was aangekomen zijn we met de bus naar huis gegaan, hebben we wat gerelaxed en heb ik een heuse rondleiding gegeven door het huis. Daarna zijn we naar Valletta gegaan en heb ik alle mooie dingen laten zien, zoals het uitzicht vanaf de Salluting Battery. Vervolgens zijn we op een terrasje gaan zitten en hebben we pizza gegeten, terwijl we mensen keken en hardop over ze praatten, aangezien ze toch niks verstonden van wat we zeiden. Na het avondeten zijn we met een ja, ja “Christmas Train” door Valletta en langs het water getourd. Dit zag er echt kerstachtig uit door alle kerstlichtjes in Valletta zelf en alle ontzettend fel knipperende kerstlichtjes op het treintje zelf. Het treintje was zelfs voorzien van kerstmuziek en de remmen die hard piepten hadden ook een goede toevoeging. Na het treintje zijn we naar huis gegaan en hebben we ons klaargemaakt voor een avond Paceville. De taxi stond klokslag 11 uur voor de deur en een kwartier later stonden we al in de eerste club. We hebben heel Paceville inclusief de Burger King gezien in maarliefst 3,5 uur en toen zijn we naar huis gegaan. Was een hele leuke avond, maar om half 3 lagen we alweer te slapen, haha.

De volgende dag hebben we getukt tot 11 uur en zijn we naar Sliema gegaan, we hebben geshopt en toen zijn we kaneelsticks met slagroom gaan eten, toen hebben hebben we weer geshopt en zijn we gaan zitten bij “The Terrace”. Dit lounge restaurant hangt zeg maar boven de zee en heeft 2 zwembaden. De zon was ook aanwezig, dus het leek wel zomer! Toen we hier wat hadden gedronken zijn we naar St. Julians gegaan en hebben we wat gedronken bij een soort restaurant en hebben we hapjes gesnackt. Toch hadden we daarna honger en hebben we bij een ander restaurant alleen 2 voorafjes besteld zonder drinken. Hierna zijn we naar huis gegaan om vervolgens 2 uur later weer terug naar St. Julians te gaan. We gingen naar Club 22. Dit is een lounge cocktail bar en het zit bovenin een kantorenpand op de 22ste verdieping. Toen wij aankwamen was het nog dicht en moesten we eerst in de lobby wachten totdat we de lift mochten nemen. Uiteindelijk kwamen we na 10 minuten wachten boven aan en het uitzicht was echt fenomenaal! Je kon bijna heel Malta zien en het zag er super mooi uit.

Annemieke’s laatste dag zijn we naar Mdina gegaan en hebben we tosti’s gegeten. Hierna zijn we naar het beroemde taartrestaurant gegaan en heb ik voor het eerst in mijn leven een stukje taart laten staan! Het was echt te veel, maar het deed wel pijn in mijn hart, want het was echt heerlijke chocolade-sinaasappel taart... Die avond zijn we ter afsluiting uit eten geweest bij Wagamama en hebben we sushi vooraf gehad en daarna een soort kom met Japans eten. Dit was echt ontzettend lekker.

Vanochtend is Annemieke alweer om 6 uur vertrokken naar Nederland, maar ik heb echt een super leuk en gezellig weekend gehad!

Deze week moet ik nog 2 dagen werken en dan hebben we donderdag een kerstfeest van mijn werk in een hotel resort&spa. We hebben eerst een stand up dinner, daarna een feest en vervolgens blijven we overnachten in het hotel. Na het kerstfeest is het weekend, omdat het vrijdag Republic Day is en iedereen vrij heeft.

Volgende week moet ik nog 5 dagen werken en dan is het EINDELIJK zo ver! Ik ga even 2 weken naar huis, want ik zit hier dan alweer 4 maanden. De tijd gaat toch best snel, maar ik kan echt niet wachten tot het 21 december is. Ik ben druk aan het aftellen en mijn countdown-widget laat elke dag zien hoeveel dagen het nog is. Het is vanaf nu in ieder geval nog 11 dagen, whoeehoeee!!!

  • 13 December 2013 - 15:10

    H.J.Swagerman:

    Lieve Charlotte,
    Hoewel jij het naar je zin hebt en een bijzonder weekend met Annemieke hebt doorgemaakt en nu ook nog door het bedrijf groot-op Kerst wordt gevierd, kunnen wij best begrijpen, dat jij druk aan het aftellen bent voor het vertrek naar Nederland. Wij wensen jou dan ook heel veel sterkte, zodat je niet vermagerd van ellende Michel onder ogen zal moeten komen.
    Onze hartelijke groeten HANNA en OPA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Charlotte

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 7871

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 26 Januari 2014

MALTA

Landen bezocht: