De laatste 2,5 week! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Charlotte Paulus - WaarBenJij.nu De laatste 2,5 week! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Charlotte Paulus - WaarBenJij.nu

De laatste 2,5 week!

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

21 Augustus 2013 | Nederland, Groningen

Heehoi allemaal!

Zoals velen van jullie wel weten ga ik 5 maanden stage lopen op Malta en vlieg ik op 7 september die kant op. Ik ga daar stage lopen bij Meeting Point Events in Pieta. Dit is een internationaal evenementenbureau waar ik de communicatie zal regelen en waar ik me bezig ga houden met het helpen organiseren van de evenementen. Ik ben benieuwd of ik er wat van bak, maar ik ga zeker mijn best doen!

Ik ga trouwens wonen in een.. jaja,, penthouse (wauw!!) in Msida, wat maar 1,5 km verderop ligt. Verder woon ik dan ook dichtbij de hoofdstad, bij leuke dorpjes en uitgaansgelegenheden. Oftewel een TOP-locatie en hopelijk is het huisje ook net zo mooi als op de foto's (spannend!!).

Het duurt alleen nog 2,5 week, dus eerst ben ik nu druk bezig met voorbereiden en dingen regelen. Mijn kamer wordt vanaf aanstaande vrijdag onderverhuurd door een meisje uit Denemarken, dus vanavond is mijn laatste nachtje slapen in mijn mooie kamer. Ik ga mijn kamer en mijn superdeluxe dakterras toch best wel missen. Vooral als ik zo rondkijk en ik zielige muziek draai, moet ik toch zeker een klein traantje wegpinken.

Ik moet zeggen dat ik heel veel zin heb in mijn stage, maar hoe dichter bij het komt, hoe spannender en enger ik het vind. Eigenlijk wil ik geen afscheid meer nemen van iedereen en daar zie ik dan ook echt het meeste tegen op! Het zal wel een hele jankboel worden, maar het komt vast wel goed.

Mijn adres is:

Frank Flats Nru. 11
Triq L-Universita 20
MSD 1651 Msida
Malta

Ik weet nog niet of ik een ander mobiel nummer krijg daar, maar dat zal ik dan wel laten weten.

MALTA HERE I COME! (over 2,5 week dan)

Liefs, Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Charlotte

Actief sinds 18 Aug. 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 7890

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 26 Januari 2014

MALTA

Landen bezocht: